Ett virrevarv av gäster & paket

Ojoj.. Nu har det hänt rätt mycket på kort tid. De här två dagarna har varit väldigt intensiva & det är faktiskt skönt att ha det överstökat nu. Imåndags hade jag kalas här med Ullas sida av släkten. Det kom väl en 15 personer skulle jag tro, dock ingen av mina "riktiga" kusiner förutom Noel & Clara men tre styvkusiner dög i alla fall upp, kul det. Jag fick mestadels pengar.

Igår var det dags för Mats sida av släkten. Denna del visade sig vara betydlkigt mer fantasifull & det var bara anChrisitne som gav pengar. De andra gav mig kokböcker, kakburk, formar, en gryta, en wunderbaum & lite andra saker. Fick även ett fint gammalt glöggset av farmor. Riktigt kul att ha. Kattis var också med, vilket var trevligt. Kul att prata med henne lite. Av Ulla fick jag ett manikyrspa presentkort & av Mats fick jag en extern hårddisk.

Idag har jag inte gjort så mycket. Mest varit hemma & varit förskyld. Var & bowlade med Johan också. Han är galen. En serie fick han 216 poäng, en andra fick han 235. Galen. Mina poäng är inte ens värda att nämna. Jag suger just nu på bowling, jag tror jag skyller på min rygg, hehe...

Vid sjusnåret åkte jag & U. & M. för att kolla på Ancie som skulle sjunga i kyrkan. Fint var det, en riktig julkonsert. Den inbjudna gästen var en mycket liten kvinna med en mycket stor röst. Amazing, jag vill också kunna sjunga så.

 

Kommentarer
Postat av: Blondie

Jag vet inte hur mkt biljetterna på Natti kommer kosta det stod inget på hemsidan när vi kollade igår. www.ronnebybrunn.se Men det vanliga priset är 80 kr inträde men det var nog dyrare förra året på juldagen. uppåt 150 gissar jag på. Tyvärr är det ganska dyrt ...

2008-12-18 @ 09:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0