Lycka!

Min dator fungerar igen något så när. Jag är lycklig! Nu hade jag tänkt berätta lite om gårdagen. Det var verkligen toppen!

Det hände en massa saker, men ska försöka att sammanfatta det lite grann.:)..


För det första igår hade vi ridande luciatåg här i byn. 12 hästar blev det & säkert 50 personer. Jättetrevligt! Alla hästarna & människorna var jättefint lusseklädda. Bild kommer kanske senare. Vi red från Camillas till Brodins gårdsplan & där stannade vi och sjöng lite & sånt. Sen blev det att dricka glögg & äta pepparkakor med alla åskådare. Mycket trevligt.

Lussehäst


Efter lussefirandet åkte jag hem & gjorde mig i ordning. Sen vid klockan 9 hämtade Lasse mig hemma & sen bar det av mot brunnen. Även Alice plockades upp på vägen. När vi väl kom dit var det ganska lugnt för folk hade ätit jubord & sånt, men sen blev det drag! Sofie & Sofie & deras gäng kom, David & Perra var där, & till min förvåning hela personalen i bowlinghallen med familjer, dvs halva min släkt. 

Vi spenderade mest tid uppe på discot, men det hanns även med några buggturer till Black Jack. Jättekul. Jag blev underkvällens gång bjuden på flera drinkar av olika människor, väldigt nice.

Jag kämpade hela kvällen för att få upp min kusin John på dans golvet, & tillslut kom han med upp. I discot då. Det var verkligen jättekul, jag kände minst halva skaran som var på dansgolvet kändes det som, & jag fick vara i mitten. Det gillar vi. *Bling*

Vi åkte hem med Lasse vid två tiden, & när jag kom hem däckade jag direkt.

Tack alla människor för en toppenkväll!!


Kvällens Outfit


Kommentarer
Postat av: Weris

Det låter najs ;) Fin klänner hjärtat =) Hoppas du hade kul iaf :D

2008-12-15 @ 08:44:17
URL: http://werisblogg.blogg.se/
Postat av: Kempelito

Vilken gullig lussehäst :)

2008-12-15 @ 14:52:57
URL: http://kempelito.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0