Nightmares

Usch vad jag känner mig seg.. Sitter just nu hemma hos J. & väntar på att bli hämtad. Alla andra sover, & W. är borta. Igår hände inte så värst mycket, jag var här med J. , S. W. & M.  Även Walle & Adde hittade förbi en stund. PN hade dissat oss tidigare under kvällen & stuckit till nybro & försökte sedan desperat ta sig därifrån. Smart lirare det där.

Vi kollade på "Nightmares on Elmstreet" en kultrulle somJ. så fint uttryckte det. Den var väl helt okej, när vi kollade på den var det ganska läskigt, men det var ingenting som fastnade i huvet iaf. Tur det. Av nån mystisk anledning envisas människor alltid med att tränga ihop sig på så liten yta som möjligt. Ett tag satt vi 5 pers i två hopskjutna fotöljer. Trångt!

Vi kollade även på en film som hette "Madhouse" som verkade väldigt bra, men den filmen fick inte jag se mycket av, eftersom jag blev ombedd att laga mat till folket vid klockan 3 på natten. Jag lyckades få ihop en konstig köttfärsrätt som smakade taisås & mycket peppar. Den var.. intressant. Men förvånandsvärt god med tanke på vad vi hade att utgå i från.

Nu sitter jag & väntar på skjuts hem.  Skulle egentligen badat med A. & T. idag, men det regnade på mogronen & det tar 20 min att gå till simhallen, så vi ställde in det. Hoppas på en annan dag. Ikväll bli det ridande luciatåg, & sen brunnen med Sofie & Co. Det ska bli trevligt!

Ska åka nu hem nu. Hoppas,hoppas att datorn hemma funkar, annars blir det ingen internetkontakt förrän tidigast i morgon!:(..  Det är hemskt att vara fast i ödemarken utan någon som helst kommunikation..

Peace

Kommentarer
Postat av: Weris

hmm, va jag borta? Jag råkade somna hos alle och tommy :( och så kunde jag inte smsa heller :S



HAha, Pn sa att jag skulle sno en bil och hämta han och någon annan snubbe i Nybro "/ Fick ju gå med Mackan vid 5 på morgonen också men det va skönt i det fina vädret :D

2008-12-13 @ 15:29:51
URL: http://werisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0