Rehab

Jag har varit på ett litet rehab de senaste 5-6 dagarna, det är därför jag inte har skrivit nått på ett tag. Jag har spenderat lite tid i Karlshamn med mina vänner.

  • Jag har bott hos S.
  • Vi har bakat lussekatter & chokladbollar.
  • Jag har även varit delaktig vid pepparkaksbak.
  • Jag har varit på fest hos Emil.
  • Jag har varit på glöggfest.
  • Jag har varit med på en liten grötfest hos Jenny & Micke.
  • Jag har varit med hemma hos Erika på en liten "klassfest".
  • Alice har varit i Karlshamn också.

    Vad vi har gjort mer detaljerat orkar jag inte gå in på just nu, är ni genuint intresserade får ni fråga^^.. Nu är jag hemma iallafall. Hann med en runda på stan med Alle & Weris & letade julklapp till Tommy. Blev nog en bra sak. Jag har också solat, klätt granen och nu kokar jag knäck & hjälper till med julskinkan, hoppas det blir bra. Ska börja uppdatera bloggen dagligen nu igen.

    Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0