Ronneby,there & back again

Idag har det varit en händelserik dag. Jag har gjort en massa saker, mer eller mindre kul.

  • Jag har varit på gymmet med sjukgymnasten & gjort en massa fåninga, men ack så jobbiga övningar.
  • Jag har gått från Bergåsa till stan med en 10 kg väska på ryggen. Wooah!
  • Jag har fått mina pengar av Weris(äntligen).
  • Jag har varit hos Alice i Ronneby.
  • Vi kollade på en ny lägenhet åt Alice & Harvu. Fin var den.
  • Vi var grymt nyttiga & åt kladdkaka med glass & grädde. Linni goes fat.

Nu orkar jag inte skriva mer för äckel internet funkar typ inte. Kul var det iaf att vara en heldag med Alice. Har saknat dig!


Ciao

Kommentarer
Postat av: weris

Jag tyckte att jag va duktig som gav dig pengar :O

2008-12-19 @ 09:53:55
URL: http://werisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0