Sleeping beauty

Gosh människor, vad jag är trött! Jag har precis haft nationellt prov i engelska, den skriftliga delen. Det gick troligtvis bra, lätt ju, jag förstår inte vad alla klagar om. Hehe. Eftersom det blev typ 25 minuter kvar av provtiden när jag var färdig så fick jag vila. Jag somnade. Men läraren sa att det var okej & fullt förståeligt.

Grunden till min trötthet ligger förmodligen i helgen. Helgen spenderades i Khamn hemma hos A. S hängde också där åtminstone halva tiden jag var där & även H & J kikade förbi en runda för att titta på "Dude where's my car". Skön film det där.
-Sweet!
-Dude!

Det är lite ironiskt, för helgen var både lugn & skön & ändå är jag så trött. Det beror på den lite smått rubbade dygnsrytmen. Var uppe till 7 i fre/lör och minst till 4 lör/sön. Galet, men kul. Vi har säkert avverkat en 5-6 filmer, de flesta helt okej.
Var även & käkade för första, & sista gången på "Tom's Corner". Vi var tre pers som alla skulle ha vatten, fick typ 4 dl att dela på. En grekisk gyrosrulle kostade 70 spänn, och man fick äta den på papptallrik (I mittfall folie, självförvållat.) och med plastbestick. Även glasen var av äkta vit plast. Efter en påfyllning av vattenförrådet & ex antal plastbextick senare var det dags att bege sig "hemåt". A & S var båda väldigt blöta & glada. Inte lätt att vara liten;)..

Vi kollade på "You don't mess with the Zohan" också. Grym film. Sedan blev det att försöka sova på den hårda bäddsoffan, vilket ordnade sig någorlunda efter att ha lagt sig åt andra hållet, Men jag har fortfarande lite ont i ryggen. Hehe.

Efter Karlshamn bar det av till 2 års kalas i Rödeby till lilla Lina. Jag och farmor löste kryss. Det var fett najs. Ey, nu börjar jag engelskan igen. Hörförståelse denna gång, wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Weris

Va ni hemma hos A d ni va med H och J? Eller va ni hos H? Hahah jo , jag kan förstå att A och S va glada d dom va blöta =) Småbarn roar sig lätt ^^ fast jag tror att dom hade hoppat i vattenpölar eller nåt! ;)



Saknar dig, Linn!

2008-12-08 @ 14:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0