Tacosås är äkta kärlek

För att fortsätta där jag avslutade sist.

Jag har idag varit i Karlshamn & var med A. & S. i skolan. A. skulle göra prov så jag fick ströva omkring själv i skolan ett tag vilket var spännande. Jag hittade många människor & många rum. Sen kom S. & lånade ut sin datoranvändare till mig, vilket inte jag hade vågat. Hehe. Men jag var snäll och gjorde inget absurt som att porrsurfa eller nått sånt, för ovanlighetens skull. Däremot kände jag mig rätt udda mitt bland alla NV elever. Det hade nog varit ännu värre om jag hade följt med S. in på dennes fysiklektion. Fast det hade kanske varit spännande, jag gillar ju fysik. Fick höra lite smyginfo om att det kanppt var nån i klassrummet som fattade vad läraren pratade om, så jag hade nog inte varit så dum i alla fall. Men jag misstänker att denne person överdrev. NV elever är inte dumma.

När S. hade slutat gick vi till matsalen & åt. Makaroner & köttbullar. Ganska najs. Ingen kollade snett på mig, så det syntes nog itne så mycket att jag är en utböling=). Efter middagen gick vi upp till SP och väntade på att språket skulle börja. Där var Emil, Hampe, Malin(?), Fik, Martin, Alex & en hög folk till. De verkar vara en trelig skara människor det där. Me like.


Åkte sedan hem vid halv 2. Träffade Elin på bussen, kul att prata med henne lite. Även Anna S träffade jag.

För att hänvisa till blogginläggets titel: Tacosås är äkta kärlek, så har jag gått & blivit beroende av tacosås. Jag hade t.om tacosås på  makaronerna idag i skolan. Igår hemma hos A. smäckte vi typ en 3/4burk hot tacosås med chips till. Chilismak så klart. Gott!

Kommentarer
Postat av: weris

hmm, jag vet att du egentligen ville porrsurfa din lille snuskpelle ;) haha



Jag som inte kan äta starka saker :S Fast det är ju gott såklart =)

2008-12-17 @ 21:04:07
URL: http://werisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0