Utegång & Shopping

Är nu i Karlshamn, därför jag inte uppdaterar så mycket.


Juldagen spenderades hos Alice & Harvu i Ronneby, Erica & Emil & Anton kom, även C. & Nicke kom. Det var trevligt att träffa alla. Vi förfestade hos Alice & dem, och där blev det lite.. förvirrat.. Någon tog sönder min platttång också & dem sa ingenting:(. Vid 11 tiden åkte vi till Natti & dansade, det var trevligt men väldigt kvavt. Träffade Tove & Mia där också. Även min sjal hade följt med till Natti upptäckte jag när jag fann den under kvällens gång hos lite olika människor. Jag, Erica & Emil fick skjuts hem sen av Adde & Jocke. De andra skulle käka kebab så de gick hem. Jag & Erica la oss & somnade i soffan & där hände det lite traumatiska saker...

Dan efter steg jag och E. upp vid 8 & tog tåget mot Khamn. Sen åkte vi hem till henne & dumpade lite saker & sen tog vi deras bil med destination mot Kristianstad för shopping. Mycket kläder & pengar spenderades, mycket trevlig dag! Det får göras om nån dag.=)

På hemvägen plockade vi upp Hampe som följde med hem till E. Efter en stund kom även Emil. Vi skämtade en hel del med Emil under kvällens gång, vi andra var väldigt roade, han var förvirrad. Vid 12 så följde jag & Erica med killarna upp på övervåningen där de skulle sova, men vid två så satt vi fortfarande & pratade så vi gick ner och impulsgjorde chokladbollar. De blev goda enligt vissa, och mindre goda enligt andra.
Vid 4 tiden däckade vi alla fyra i dubbelsängen där jag & Erica skulle sova, det var trångt, men det gick. Jag vaknade av att Hampe körde sin armbåge i ansiktet på mig & att Mimmi bet mig. Trevligt.=)

Nu sitter vi hemma hos Emil och väntar på att folket ska komma. Förfest här sedan ut på studentfest på Harrys. Det kommer nog bli toppen.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Kempelito

Vilket trevligt uppvaknande då :)

2008-12-28 @ 13:43:22
URL: http://kempelito.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0