Promenad

Det blev ingen studentfest för min del. Det blev en väldigt annorlunda, men trevlig kväll..

Vi var hemma hos Emil till klockan 11 ungefär. Sen skulle vi gå till Harrys. Men när vi kommit halvvägs ungefär kom Erica på att hon inte mådde så bra & gick ensam hem till E. igen. Under vår lilla promenad hade hon, jag & Lina hunnit med att falla omkull på asfalten med ca 5 meters mellanrum. Hampus satt längst bak på en sten & såg allmänt depp ut. Anledningen till att vi föll var att vi hade högklackat & att det var fruktansvärt halt. Nu har vi alla stora sår på knäna. Jag fick ett skeapsår på knät, men det gick inte hål på mina strumpbyxor, det var mycket udda.. Jag kom inte heller in på Harrys, pga ett sms blev min kväll väldigt.. spännande. Hehe.. Jag & H. gick ca 1,5 mil eller nått. Jag i högklackat, aj..

Igår åkte jag & Erica hem till Emil & kollade på lite film. Vi somnade, det var kallt som fan. Vi har sovit här i natt med & nu ska vi snart ut på stan.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej men nu har du faktiskt blivit dålig på att skriva här... :(

2009-01-12 @ 20:06:52
Postat av: Danielle

hej där! när blir det en liten bloggupdate? väntar... :) hoppas du har dt bra!

2009-01-14 @ 11:20:14
URL: http://iamdanielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0