Karlshamn

Jag är lite galen av mig. Igår fick jag idén att jag skulle åka & hälsa på A. i Karlshamn, vilket jag så klart också gjorde. Jag var här vid ca halv 4 och då mötte A. upp mig på tågstationen. Vi gick hem till han & dampade lite vid hans dator med funplanets chat under nickname "Linn" (senare KåtaLinn). Vi fick många ragg. En ville bli insmetad i "Hot" tacosås på intima ställen. Låter.. skönt.

Efter några timmar kom även S. Det blev några timmar i A: s soffa med filmtittande. Vi såg Madagskar 2 & Saw 5. Sistnämnd var äcklig, det kröp i fingrarna & jag ville bara gömma mig. Tur att jag hade mitt stabila sällskap.

Natten blev sen pga allmänt skitsnack. Vaknade vid 7 i morse & var ändå förvånandsvärt pigg. Sen gick jag med till Väggaskolan.

Läskigt, har blivit placerad(räddad) till ett datorrum på NV: s avdelning. Jag känner mig lite malplacerad, men det funkar.

Tror jag ska gå på lite upptäcksfärd nu. Bara att hoppas på att jag inte går vilse. Men det ordnar sig nog..

Kommentarer
Postat av: Weris

Du är min "KåtaLinn" =).

det med taco såsen låter som om att det kommer svida haha :P Om du gr vilse så finns ju alltid mig som du kan ringa till ;) Men det hade faktist inte förvnat mig om du gick vilse (A) haha



Pöss sexy

2008-12-15 @ 08:51:50
URL: http://werisblogg.blogg.se/
Postat av: Weris

Du är min "KåtaLinn" =).

det med taco såsen låter som om att det kommer svida haha :P Om du gr vilse så finns ju alltid mig som du kan ringa till ;) Men det hade faktist inte förvnat mig om du gick vilse (A) haha



Pöss sexy

2008-12-15 @ 08:51:51
URL: http://werisblogg.blogg.se/
Postat av: Blonie

Tsss..:P malplacerad? du? Inte da. :P Vill träffas meer ! drewl

2008-12-15 @ 14:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0