Nationellt prov

Tre timmar.. Det är så länge jag ska vänta i skolan i vårt lilla lärcenter. Väntar på att Krille. ska sluta. Så jag får helt enkelt komma på nått sätt att fördriva tid. Har just haft nationellt prov, speaking delen tillsammans med Anna. Det gick helt okej, men jag stakade mig lite grann pga mitt starka ogillande att bli inspelad på band. Det sitter i sen jag var liten tror jag, & det är förmodligen inte mycket att göra åt. Jag kan ju göra det, jag tycker bara inte om det.

Nehe nu kom Åse & Johan ska fördriva lite tid med dem. Cya.




Efter ca 4timmars väntande kom äntligen K. Då hade visserligen Simon underhålligt mig i nån timme, & det var ju naturligtvis kul att träffa honom. När vi kom hem till K. lagade vi mat & sen kollade på tv. Vänner var det. Jag tog en powernap på 15 min. Det behövdes! Sen kände jag mig jättepigg. Blev även tillplattad av Ponte när jag låg i sofffan och kollade på tv. Han är galen. Tog sedan fyra-bussen hem. På bussen satt jag tillsammans med Mackan & snackade hela vägen upp till Fur. Trevlig pojke det där!

Kommentarer
Postat av: Kimberly Hansson

haha ja jo , lite jobbigt är det nog med bröllop !

2008-12-11 @ 12:25:24
URL: http://littlepink.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha jag såg aldrig filmen, jag såg på medium ist :P sen somna jag haha ;)

2008-12-11 @ 13:40:20
URL: http://malliwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0